wtorek, 10 maja 2016

01 return

Po bardzo długiej przerwie wróciłam z większą energią i pewnością,że się uda. Ten czas mojej nie obecności zmienił wiele w moim życiu, pomógł dostrzec co tam naprawde się dla mnie liczy, dla czego żyje. Teraz już wiem,że treningi siłowe są moją pasją. Od początku zaczne moją zabawe z blogiem, aczkolwiek od dziś będę tutaj tylko po to aby pokazac Wam moją cięzką ale przyjemną droge, oraz żeby pomóc tym początkującym. Dostałam wiele informacji od dziewczyn jaki i chłopaków, o tym,że w jakimś stopniu czerpią inspiracje z tego, jak widzą efekty które po mnie widać. Wiele dziewczyn prosiło o początkową pomoc w cwiczeniach w domu, żeby zrzucić zbędnego ciałka do wakacji, więc stwierdziłam, dlaczego nie spróbować jeszcze raz? I pokazać większemu gronu osób proste i przyjemne cwiczenia, które można wykonać samodzielnie w domu. Jest wiele osób, które chciałyby zacząc coś robić z własnym ciałem, ale nie wiedzą od czego zacząć bądz wstydzą się iść na siłownie, a,że jestem osobą naładowaną pozytywnymi emocjami, postanowiłam,że przyczynie się do tego,aby zmienić chociaż odrobine życie ludzi, ich nastawienie do życia, odżywianie i sport. Więc w tym tygodniu pojawi się post, z cwiczeniami na brzuch ( o które tak prosicie, kochane!! ) a w dalszych postach, inne partie ciała, proste dietetyczne przepisy, czy dobór suplementacji dla początkujących! Wierze w to,że uda NAM się razem prowadzić tego bloga, bo sama, bez czytelników, nic nie zdziałam! Buziaki!!! 

A na sam koniec pokaze jedno zdjęcie. Po lewej forma miesiąc tego, po prawie zeszło roczne wakacje. Wielka, tłusta dupa, fałdy na plecach i brak mieścni. Po lewej coś tam ładnie się juz pokazuje ;) 

W razie jakich kolwiek pytań, bądź chęci wyrazenia opini na temat tego bloga, zapraszam na mój FB, bądź e-mail roksana.nicole.sobczak1@gmail.com

piszcie wszystko co myslicie! zależy mi na Waszych wiadomościach :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz